donderdag 17 december 2009

Kinderboerderij, gemaakt door Designlid Anja Curvers


De lijnen van October Afternoon zijn zo veelzijdig. Anja laat ons weer een hele nieuwe toepassing zien.
Dit is haar werkbeschrijving:

Als ondergrond heb ik een kraft cardstock genomen en de randen beinkt met bruine inkt.


Een strook van het october afternoon farm fresh chicken-coop geknipt en met een borderpons bewerkt. Hieroverheen een strook october afternoon farm fresh farmyard eveneens van een rand voorzien verwerkt. Eeen cirkel uit het october afternoon farm fresh south forty geknipt en onder de foto's verwerkt.

Het viertal foto's eerst langs de randen licht opgeschuurd. In de rechterbovenhoek een journalingkaartje van de farm fresh serie gebruikt de hoeken met een hoekpons gedaan Uit het october afternoon farm fresh farmyard een aantal dieren geknipt en deze met foamtape opgeplakt. Evenals wat stickers uit de farm serie.

De titel is gemaakt met thickers van american crafts en rondom de cirkel heb ik nog wat rondjes van de thickers geplakt.

Alle onderdelen zijn beinkt met bruine inkt.

5 opmerkingen:

Dora zei

Wat een leuke lo!

Unknown zei

Mooie lo met leike details.
gr,Lean.

Romy zei

Hij is weer super!!

P.S. Marianne, nog heel erg bedankt voor je kerstkaart. Wat een leuke foto!

SCRAP TALK zei

Een heel mooie lay-out!
Witte grtjs.
xxx
C.

Odetta zei

Wat een schattige en vrolijke lay-out, Anja! Het is eigenlijk schande dat ik deze kinderboerderij in mijn eigen wijk nog nooit heb bezocht. Deze foto's overtuigen mij voor de volle 100% dat ik dit toch echt een keer moet gaan doen!