woensdag 13 januari 2010

1001 ste bericht

Wat een rare titel he? Maar het is toch echt waar. Dit is bericht nr. 1001 die ik op deze blog plaats. 8 Januari 2008 ben ik begonnen met deze blog en nu, net 2 jaar later al bericht nr. 1001. Ik vind dat ik best hard gewerkt heb haha. Maar natuurlijk heb ik dit niet alleen gedaan. Anja, ons vaste designlid, de gastdesigners en jullie, die zeer regelmatig zoveel inspiratie naar me doormailen hebben ervoor gezorgd dat ik bijna dagelijks nieuwe lay-outs, kaarten of andere projecten op de blog kan plaatsen. Dank jullie wel hiervoor. Ik hoop dat we nog heel lang zo door kunnen gaan en dat we elkaar nog heel lang mogen inspireren.

6 opmerkingen:

Marlieke zei

Heee wat leuk! Proficiat hoor! je hebt inderdaad hard gewerkt ;-). Ik kom altijd graag op je blog, dus ik hoop net als jij dat dit nog heel lang door kan gaan! bedankt voor de gezellige avond!

Marlieke

Margot zei

ga zo door!

Romy zei

Van harte gefeliciteerd met je 1001e bericht. Je hebt inderdaad superhard gewerkt...en dat is voor ons alleen maar heel erg leuk: iedere keer is het weer genieten van alle mooie creaties op dit blog.

Dora zei

Ik vind het een zeer leuk idee dat mensen hun creaties naar je door kunnen mailen, en ik bezoek je blog regelmatig want er staan ook dingen op die mij zeer interesseren! Op nog vele mooi blogberichtjes!

anja curvers zei

Wow gefeliciteerd met je 1001ste bericht en ga zo door natuurlijk.

Unknown zei

gefeliciteerd en ga zo door wij genieten wel hoor!!!!!