dinsdag 19 januari 2010

Geluk



Deze lay-out komt in mijn 'book of me' album.
Materialenlijst:
Door op de linken te klikken kom je meteen op de juiste pagina in de webwinkel terecht.

* Papier Jenni Bowlin
* Kraft Cardstock
* hertje, uitgesneden met Silhouette uit 'Pink Paislee' papier en bewerkt met doorzichtige cracklepaint
* swirls stempels, gestempeld op kraft cardstock
* stukje papier my minds eye
* knopen
* uitgestanste vlinders (te bestellen in veel cardstockkleuren)
* paperclip van Odetta
* paperglaze

De ondergrond is Kraft cardstock. Daarop heb ik banen dessinpapier verwerkt. Hierop heb ik 2 rechthoeken ander dessinpapier (my minds eye en jenni bowlin) verwerkt en daarop de foto. Het hertje komt links in de hoek met de uitgeknipte swirls stempels daaronder. De journaling heb ik uitgeprint op kraft cardstock en in reepjes gesneden. Als laatste heb ik de titel uitgesneden en bewerkt met paperglaze. De sneeuwvlokjes zijn knoopjes die ik al eeuwen in huis heb. Ze passen hier perfect bij. Door quickie glue te gebruiken blijven ze prima zitten.

7 opmerkingen:

Romy zei

Dit is gewoonweg schitterend! Ik vind het ijzige sfeertje van de layout erg mooi en dat hertje is ook al zo prachtig. Ik heb sinds kort ook de doorzichtige Crackle Paint variant...zo gaaf!

Odetta zei

Heel erg mooi, het woord geluk is schitterend omschreven. Geluk zit gewoon in kleine dingen. Genieten = geluk.

Dora zei

Zo mooi, echt ik ben er stil van, en dat hertje is prachtig!

Unknown zei

Heel mooi geworden Marianne wauwww.De tekst is ook super.
gr,Lean.

Wendy Schoonhoven zei

WAUW, mooi zeg, leuk ook dat rose erbij, zonder zou het denk ik erg somber overkomen....erg mooi, groetjes, Wendy.

Jolanda zei

Wat een prachtige layout is dit geworden zeg!!

Groetjes Jolanda

Marlieke zei

Zucht wat is deze mooi! Ik heb echt even zitten genieten!