vrijdag 8 januari 2010

Nestabilities opbergsysteem van Marlieke

Marlieke en ik zijn toevallig allebei bezig geweest met een opbergsysteem voor nestabilities stansen. Vandaag zien jullie Marlieke's systeem en morgen dat van mij.


Marlieke's nestabilities zitten op magneetmatjes. Daar blijven ze op plakken en ze beschadigen niet. Die magneetmatjes zitten in een simpel crackerdoosje met deksel, gekocht bij de Xenos. Op de magneetmatjes heeft ze met de Dymo Lettertang etiketjes gemaakt met de naam van de nestabilities.

Je kunt de matjes met de nestabilities uit de doos halen en voor je leggen. Dat is wel heel handig.



7 opmerkingen:

anja curvers zei

Super handig die magneetmatjes heb ze ook in gebruik en het werkt perfect alleen heb ik ze in en klaaper zitten zo in een doosje is nog gemakkelijker.

Unknown zei

Goede tip bedankt.
gr,Lean.

Dora zei

ja ik heb dat ook alleen dan in een laatje gedaan, maar zo'n bakje das echt wel een slim plan...dat ik daar zelf nou niet op kom...ga daar eens even naar kijken!

Yvonne Rijk zei

Wat een superleuke tip. Bij mij liggen de magneetmatjes zo op mijn bureau. Als ik in de stad kom ga ik direct even bij de xenos kijken voor deze handige doos. Bedankt voor de tip. Ben ook nog wel benieuwd naar Marianne haar opbergsysteem hoor.
Groet van Yvonne Rijk

Ilonka zei

Whow wat een handige box. Ik ga zeker even kijken bij Xenos.
Bedankt voor de tip.

groetjes Ilonka

Margot zei

wat een supergoed idee! ik heb zo'n doosje maar daar zitten echt crackers in, hihi, waar kun je magneetmatjes kopen?

Debbie Stip zei

Dit ziet er handig uit! Heb ook net mijn eerste Nestab... gekocht en ben nu aant rondsnuffelen voor een goede opbergoplossing.. Ziet ernaar uit dat ik die geovonden heb ;)

Waar koop jij die magneetmatjes?

groetjes,
Debbie