dinsdag 5 januari 2010

Pippi kusje, ingezonden door Marlieke Moesman


En dit is de tweede lay-out die Marlieke tijdens de kerstperiode gemaakt heeft...je hebt heerlijk veel gefröbeld Marlieke, helaas is het dagelijkse leven weer begonnen voor ons allemaal. Ik merk zelf dat ik, ook als ik het druk heb (of misschien juist wel als ik het druk heb) echt even tijd moet vrijmaken om te scrappen. Daarna voel ik me weer als herboren...misschien een goed voornemen voor dit jaar? Meer tijd voor onszelf vrijmaken?

Materialen en werkwijze:


- de basis is een vel My Mind's Eye Bloom & Grow (Spring in bloom)
- de 4 grote randjes zijn ook van My Mind's Eye Bloom & Grow (Falling leaves)
- de 2 kleinere randjes zijn eveneens van My Mind's Eye Bloom & Grow (Checking out)
- de titel is gemaakt met foamstempels van Making Memories en embossingpoeder
- verder is de lay-out afgewerkt met bloemen van Esprit (Prima Marketing), deze zijn met een eyelet vastgezet.
- met een witte opaque-pen heb ik bij de foto geschreven wanneer deze gemaakt is

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi van kleur en indeling en een super foto.
gr,Lean.

Romy zei

Ik vind je beide layouts prachtig geworden. Je hebt een mooie strakke stijl!