maandag 22 maart 2010

1946




En hier is weer een nieuwe pagina voor mijn vintage album.
De ondergrond is een vel 'graphic 45 papier genaamd 'fashionista - tres chic' . Hierop heb ik een vierkant vel cardstock bewerkt met een borderpons en daarop weer een vel 'october afternoon' bevestigd. Daarop heb ik een strook 'prima marketing-tropics-waterfall' geplakt. Daarna heb ik de foto opgeplakt en onder de foto een rood stukje 'october afternoon' geplakt. (ik verwerk immers op elke lay-out die in het vintage album komt wat rood en olijfgroen). Links onder de foto is een stukje verpakkingsmateriaal van Prima Marketing gebruikt. De vlinders zijn stempels van Kaiserkraft. Deze heb ik met blauwe dew drops beinkt op cremekleurig papier en uitgeknipt. De titel is gemaakt met foamstempels en gele dew drop inkt, gestempeld op cremekleurig papier. Na het uitknippen heb ik de letters bewerkt met paperglaze.
Het plaatje rechts van de foto komt uit het atc blokje - silhouettes. De vogeltjesrand boven het plaatje is gemaakt met de borderpons 'birds on a wire'. Deze is ook verkrijgbaar als uitgestanste border.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Heel mooi Marianne! je weet de journaling wel ingewikkeld te maken hoor, haha, ik moest echt even nadenken. het plaatje past precies bij de foto en het verhaal van de hele layout. Die vogeltjesrand klopt ook helemaal daar op die plek. Erg mooi gedaan!

Unknown zei

heel mooi weer Marianne je gaat lekker zo met je vintage album.
gr,Lean.

Romy zei

Wauw, alweer zo'n gaaf vintage/retro lootje in echte Marianne-stijl. Ik vind hem super!

Odetta zei

Dit wordt een schitterend album boordevol familiegeschiedenis! Wederom weer een prachtige lay-out in de Marianne-vintagestijl. Wat een statige foto is dit, geweldig!