vrijdag 12 maart 2010

Masker parade, gemaakt door Designlid Anja Curvers met Prima Marketing



Ook Anja is druk in de weer met het nieuwe Prima Marketing papier. Zij heeft de collectie 'shabby chic' onder haar hoede genomen. Dit is haar eerste lay-out met dit papier.

Dit is Anja's werkbeschrijving:
Als ondergrond heb ik het vel prima marketing shabby chic apricot tree genomen. De randen heb ik eerst beinkt met bruine inkt.
Uit het vel prima marketing shabby chic sweets een vierkant gesneden en ook hiervan de randen beinkt.

Toen ik dit ging opplakken heb ik het onderliggende stukje apricot tree uitgesneden. Hiervan heb ik een strook gebruikt maar dan de achterzijde en deze met een borderpons van een rand voorzien en achter het vierkant sweets verwerkt.

Een strookje uit de achterkant van het sweets gesneden en met een borderpons van een rand voorzien. Alles beinkt en opgeplakt. Daar waar het papier de bloemen raakte van het onderliggende apricot tree heb ik deze uitgeknipt zodat ze over het papier zouden vallen.

Rechtsonderin nog een tweetal chipboard stickers hartjes geplakt.

Naast de foto's eveneens een chipboard journalingkaart sticker geplakt en met zwarte fineliner de datum erop geschreven.

Op het uitgeknipte takje een roosje geplakt.

Uit het sweets met behulp van een marianne design vlinderstans een vlinder uitgestanst en deze boven de bloem geplakt.

De titel is met letterstickertjes gemaakt.




4 opmerkingen:

Marlieke zei

ook dit is een hele leuke papierlijn! Leuk om te zien hoor!

Cora zei

Mooie LO!! mooi papier ook zeg!!!

Unknown zei

Mooi hoor en gaaf papier.
gr,Lean

Romy zei

Supermooi papier en ook een super lootje!