maandag 12 april 2010

Award gekregen














Ik kreeg van Gwendolyn deze award omdat ze mijn blog graag leest. Ik ben er heel erg blij mee en plaats hem dan ook vol trots. Dank je wel Gwendolyn.

Ik mag nu 10 dingen over mezelf vertellen....ik denk dat jullie inmiddels al een heleboel van mij weten door alle lay-outs en berichtjes die op de blog staan maar hier komen ze:
1 Ik houd van reizen
2 Ik houd van foto's maken
3 En natuurlijk houd ik van scrappen
4 En je kunt me bijna niet gelukkiger krijgen dan door nr. 1,2 en 3 met elkaar te combineren
5 Ik ben dol op muziek
6 Vroeger was ik helemaal idolaat van Prince en Michael Jackson.
7 Nu ben ik dol op Robbie Williams, Seal, Caro Emerald
8 Als ik niet aan het scrappen ben geniet ik van mijn gezin
9 En als zij allemaal iets anders te doen hebben vind ik het ook heerlijk om met een boek in de tuin te liggen
10 En koffieleuten met vriendinnen vind ik ook erg fijn. Als ze te ver weg wonen drinken we gewoon virtueel koffie per e-mail. Dat gaat verbazingwekkend goed haha.

Ik geef de award door aan alle medebloggers, ik geniet zo van jullie blogs!

4 opmerkingen:

Romy zei

Gefeliciteerd met je award! En ik vind het altijd zo leuk om dit soort lijstjes van medebloggers te lezen:)

Dora zei

ben het met Romy eens het is zo leuk om de lijstjes te lezen, gefeliciteerd met je award!

Unknown zei

Gefeliciteerd met je verdienden award...leuk lijstje ook.
gr,lean.

Odetta zei

Hartelijk gefeliciteerd met jouw zeer terecht verdiende award! Jouw blog is altijd heel inspirerend en zeer leerzaam tegelijkertijd. Wat een heerlijk lijstje!