dinsdag 4 mei 2010

Lieve opa,


Ik heb lang zitten twijfelen of ik deze lay-out zou plaatsen. Ik heb besloten het toch te doen maar dan zonder journaling. Vandaag precies 2 jaar geleden is Luc's opa (mijn vader) overleden en Luc mist opa nog heel erg. Hij wilde dat ik iets voor in zijn scrapalbum maakte (deze lay-out) en hij schrijft er een verhaaltje bij. Het verhaal komt rechts van de foto.
Het papier is van Shabby Green door, de vlinders zijn ponsen.
Ik vond het erg moeilijk om deze lay-out te maken. Toen ik eraan begon dacht ik dat het allemaal goed ging, ik had de foto uitgeprint maar toen ik na ging denken over de titel werd het toch wel moeilijk. Maar goed...that's life. Het gaat niet alleen om de leuke dingen in het leven, ook niet leuke dingen mogen gescrapt worden en ik denk dat ik met deze lay-out Luc weer een beetje heb kunnen helpen in het verwerken van zijn verdriet. Opa was zijn grootste vriend.

9 opmerkingen:

Jolanda zei

Ach,wat een aandoenlijk verhaal!Luc zal zeer zeker blij zijn met deze L/O.Hij is super mooi geworden.(krijg er kippenvel van)
Groetjes,Jolanda

Dora zei

Maar dit is ook moeilijk, ik heb onlangs pas voor het eerst over mijn moeder gescrapt, en van mijn zwager....ook nog maar eentje. Toch is het mooi, het zal helemaal met zijn verhaal erbij, behoren tot een stukje van zijn leven, en als hij straks ouder is dan kan hij er met veel liefde naar kijken zonder dat de herinnering vervaagd!

Odetta zei

Wat een schitterende lay-out en een vertederende foto! Ondanks dat het heel erg moeilijk voor je is, heb jij het beste in jezelf naar boven gehaald! Respect hiervoor. Heel erg mooi dat Luc zijn eigen verhaal op de journaling kan schrijven, dat is alleen maar goed! In mijn gedachten ben ik bij jullie!

Tamara zei

lijkt me ook ontzettend moeilijk om te maken... maar hierbij weet je ook dat je hem niet vergeet, het altijd een plekje heeft en dat het nu ook gedeelt word in je album van je zoon... erg mooie layout is het iig geworden.. xx

Marlieke zei

Wat goed van je Marianne dat je deze Lo zo mooi gemaakt hebt en hem ook nog eens op je blog plaatst. Ik vind het een heel goed idee om Luc er zelf wat bij te laten schrijven. Ik denk aan jullie hoor!

Gwendolyn zei

Wat een prachtige LO. En het zal inderdaad moeilijk zijn geweest. Maar zoals je zegt, ook de moeilijke dingen in het leven horen erbij. En die mogen ook gescrapt worden! Zeker als het helpt in de rouwverwerking!

Unknown zei

Heel mooi geworden en de kleine foto's onderin is ook zo gaaf.Zal inderdaad best moeilijk geweest met je hebt het toch maar gedaan.
groetjes,Lean.Sterkte ook nog ....

femmoltje zei

Hoihoi
Wat een mooie dingen heb je weer geplaatst.
zo ook deze lo..
Ga niet overal op reageren maar even een algemeen berichtje
gr femke

Stephanie zei

Best knap dat ej met ook de moielijke foto's kan scrappen. Tot dus ver is het mij nog niet gelukt. De drempel is te hoog.
Echt super knap en het verhaal er bij maakt de layout nog mooier!