maandag 31 mei 2010

(moederdag) kadootje, gemaakt door Designlid Anja Curvers


Wat een prachtig kado heeft Anja's moeder mogen ontvangen. Gelukkig voor ons heeft Anja de werkbeschrijving doorgegeven :-)

Als basis heb ik wederom zo'n leuk bakje van de action gebruikt.

De randen zijn beplakt met het shabby green door papier daydream en het fancy pants road show french press papier.

Verder afgewerkt met tule een kralenketting, prima marketing bloemetjes en een kurken vlinder van het tuincentrum. Hierop heb ik een gestanste vlinder geplakt die ik met de marianne design creatables heb uitgestanst uit het fancy pants road show french press papier. Een aantal prima marketing pearls op de vlinder aangebracht.
Het bijpassende kaartje is gemaakt met een spellbinder nestabilitie uit wit cardstock, het fancy pants road show strips papier gebruikt en met behulp van de victorian embossingfolder geembost. Een aantal vlindertjes geponst met de martha steward vlinderpons.Ook hier versierd met prima marketing bloemetjes en een strookje met de doily lace pons gemaakt.

Het hartje is ook uit het tuincentrum en hier heb ik ook wat prima marketing bloemetjes op verwerkt.

3 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Heel mooi gemaakt dit bakje! Komt leuk uit voor mij; heb er ook ééntje gekocht en gisteren juist in de witte verf gezet. Kan er hier nu inspiratie voor op doen!
Fijne dag!
xxx
C.

Romy zei

Wauw!! Volgens mij kan haar moeder niet anders hebben gedaan dan een gat in de lucht gesprongen...dit is zo schitterend mooi! Ik denk dat iedereen wel Anja als dochter wil hebben met zulke moederdagcadeaus:)

Jolanda zei

Heeeel mooi,wat een werk!!helemaal super!!
Gr,Jolanda