zondag 6 juni 2010

Celebrate Life (la dolce vita)




Ik heb afgelopen week weer heel veel lay-outs gemaakt. De teller stond op 7 maar er zijn er inmiddels vast al weer een paar bijgekomen. Ook "mijn" geweldige designer Anja (wat zou ik zonder haar moeten) heeft weer een heleboel mooie, leuke en inspirerende creaties gemaakt.  Ik ga elke 2 dagen een lay-out of kaart plaatsen. Ik heb me deze week uitgeleefd met de nieuwe lijnen van Pink Paislee, Kaiserkraft Devonshire,  scooters vakation van Imaginisce en de prachtige Fancy Pants Road show lijn. Alle lijnen zijn natuurlijk in de webwinkel te vinden (pingpong...reclamebelletje haha).

Als je op de foto klikt zie je hem groter.

Materialenlijst:
- Wit cardstock
- Pink Paislee - 365 degree's - be free (de rode achterkant)
- Fancy Pants - Road show - Cards (de dolce vita card) en de roze baan. Dit is de achterkant van het vel.
- Silhouette stickers
-My Little shoebox groene letterstickers

6 opmerkingen:

Romy zei

7 layouts in één week?? Wauw, hoe redt je dat toch? Ik mag de laatste tijd al blij zijn als ik één layout en twee kaartjes af krijg. Maar hopelijk gaat daar in de zomervakantie weer verandering in komen en kan ik dan weer de hele dag scrappen;) Hoe dan ook, je layout is heel erg mooi geworden! Niet te druk, maar dat maakt hem juist heel stijlvol!

Marlieke zei

Haha net als Romy vraag ook ik me af hoe je dat nou weer voor elkaar krijgt. Bij mij was eindelijk de rust een beetje teruggekeerd, maar nu loopt het schoojaar langzaam op zijn einde en ook mijn tweede blok van de gymopleiding dus ik kom helemaal nergens aan toe, haha. Maar dat neemt niet weg dat ik dan niet even kom gluren op jouw blog hoor. Wat een ontzettend mooie LO is dit zeg! Een goed begin van vast en zeker nog meer prachtige LO's denk ik zo, haha!

Jolanda zei

Zoveel werk verricht,goed!!!!Mooi deze l/o,ik vind de foto geweldig en je uitwerking super!!!
Fijne zondag verder!
Groetjes,Jolanda

Odetta zei

Wat een heerlijke vakantie lay-out en wat staat Lynn leuk op de foto. And when you've got the flow, you've got to go, wat de lay-outs betreft. Ik begrijp je volkomen, hahaha.

Unknown zei

Heel mooi en de foto is geweldig van Lynn.De papier lijnen doorelkaar gebruiken hou ik ook wel van.
gr,Lean.

anja curvers zei

Heel erg gaaf Marianne en 7 in een week dat red ik ook niet hoor.