donderdag 24 juni 2010

Pauze, gemaakt door Gastdesignlid Henriëtte van Overbeek


Vandaag zien we Henriëtte's 2e lay-out. Ook deze keer heeft ze alle aandacht naar de foto gericht door de achtergrond licht te houden. Ze heeft een heleboel leuke kleine details op de lay-out geplaatst.
Hieronder vind je Henriëtte's werkbeschrijving:


Als ondergrond heb ik een vel pinkpaislee 365 degrees collection genomen en de randen voorzien van distress inkt. Het design papier wat ik gebruikt heb is allemaal van pinkpaislee degrees collection. Daarvan heb ik alle randen flink bewerkt met de edge distresser en distress inkt.

De circle met de scallop rand heb ik gemaakt met een nestabilitie, de appel en peer rubon zijn van Basic Grey. Voor de afwerking heb ik een drieal nestelringetjes gebruikt, een fotohouder en een word grommet. De titel is gemaakt van tickers van American Craft. De verdere tekst is gemaakt met de pc. uitgeprint op cardstock en gemat met groene cardstock. De bloemen die ik gebruikt heb zijn van prima en vastgezet met een mooie brad. Onder de bloemen is nog een chipboard swirl verwerkt.

De vl;inders zijn gestanst met een nestabilitie uit verschillende kleuren cardstock.


6 opmerkingen:

anja curvers zei

Prachtig hoor heel erg mooi alles klopt gewoon.

Romy zei

Je hebt echt een oog voor detail...ik weet gewoon niet waar ik moet kijken, zo mooi is het allemaal!

Jolanda zei

heeeel mooi en zo COOL!

Unknown zei

Heel mooi geworden Henriette.

Odetta zei

Schitterend gemaakt! Alles is in balans!

Marlieke zei

Deze EN de vorige LO zijn echt erg mooi geworden! Leuk zoals je verschillende mateialen en technieken gebuikt hebt!