zaterdag 12 juni 2010

Workshop

Vanmiddag gaf ik weer een nieuwe workshop en het was reuze gezellig. De albums zijn niet helemaal afgekomen maar as. dinsdag komen ze hem tijdens een ingelaste crop afmaken. Deze workshop komt binnenkort online op de workshop pagina in de webwinkel.




























Na de workshop en het avondeten kwam Luc gezellig bij mij in het atelier spelen. Ik had helaas erg slecht nieuws gekregen mbt. een vriend en moest even scrappen om het wat van me af te kunnen zetten en Luc kwam me zo fijn vergezellen. Jullie zien wel dat hij een heuse starwarsfan is en hij kan werkelijk de hele dag met zijn Starwarslego bezig zijn. Volgens mij verzint hij zelfs op school nieuwe bouwprojecten haha.


4 opmerkingen:

Marlieke zei

Wederom een gezellige workshop zo te zien! Heerlijk dat gezelschap van Luc! Zeker als je even slecht nieuws krijgt. Ik kreeg vandaag slecht nieuws over een studiemaatje. Wat een toeval. Goed dat je even bent gaan scrappen hoor.

Jolanda zei

Die creativiteit heeft Luc van niemand vreemd!Leuk.Het ziet er gezellig uit!
Naar van het slechte nieuws,sterkte ermee.
Groetjes,Jolanda

Dora zei

Ziet eruit als een geslaagde dag, en wat leuk dat Luc zo bij je komt zitten..hoop dat het met de vriend goedkomt!

Romy zei

Dat klinkt als een gezellige workshop. Wat vervelend dat je slecht nieuwd over een vriend hebt gekregen, maar dan is scrappen inderdaad wel een fijne uitlaatklep en het is alleen nog maar fijner als Luc je ook nog eens gezelschap komt houden. Mijn broertje was op die leeftijd ook helemaal fan van Star Wars lego: volgens mij hebben we nog steeds een grote bak op zolder staan:)