vrijdag 16 juli 2010

Musical de trein

Gisteravond was de eerste uitvoering van de musical van groep 8 "De Trein".  Samen met 5 andere ouders heb ik 2 maanden met de kids geoefend. Ze waren allemaal best zenuwachtig maar ze hadden vooral heel veel zin in de voorstelling. Eindelijk was het zover en mochten ze optreden voor alle 'hulpouders'.
As. dinsdag treden ze op voor de groepen 1-4 en woensdag voor de groepen 5-7. Woensdagavond is dan het laatste optreden voor de ouders en opa's/oma's.

Dit is een foto van een repetitie. Lynn staat in het midden. Daarnaast staat haar vriendje Bas.

Dit zijn foto's van de generale repetitie (ik heb helaas nog geen foto van de voorstelling, ik hielp de jongen die voor de verlichting zorgt)
Lynn is Conny, de conductrice en wordt ondervraagd door de D.O.D. agenten

Wij hebben hele swingende schoonmakers. Ze hadden er erg veel lol in iedereen nat te spuiten haha.

De hele bups...

9 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er lekker vrolijk uit allemaal op naar het echte werk Lynn ...succes o ze zegen geloof ik toytoytoy,gewoon dus veel plezier.
groetjes,lean.

Annemarie zei

Leuk om te zien. Mijn dochter is ook deze musical aan het oefenen. Wij mogen woensdagavond gaan kijken......Zij speelt Ragna.....
Groetjes van Annemarie

Marlieke zei

Wow wat een mooi decor! Leuk hoor! Volgende week gaan wij 'vlammen' ! (zo heet onze musical). Veel succes maar vooral veel plezier Lynn!!!!

Romy zei

Ik weet nog goed dat ik dit deed in groep 8. Zo'n gave ervaring. Zo te zien heeft Lynn een erg leuke rol en geniet ze er ook heerlijk van:) En wat leuk dat je ook mee hebt geholpen. Zo kun je toch stiekem een aantal keer de musical exclusief zien;) Heel erg veel succes, Lynn, met de uitvoeringen!

Dora zei

Wat een leuk decor zeg, echt gaaf, veel succes, maar dat komt vast wel goed!

Jolanda zei

Oh wat leuk,van dit verhaal krijg ik weer helemaal de kriebels....wat was dat eng zeg die schoolmusical......mooi!!

Monique zei

Wat leuk!! Zoals ik al bij SA zei, mijn jongste zoon heeft deze musical ook gespeeld, hij was KO, 1 van de kruiers. Ik vond het een hele leuke musical.
Heel veel succes komende week!
enne.. ik vind jullie decor helemaal leuk! Grappig om te zien dat iedereen zijn eigen ding ervan maakt!

joke zei

Jeetje Lynn wat had ik deze musical graag gezien,ben zelf 20 jaar conducteur geweest en alles ziet er zo gaaf uit!!
Geniet van de afscheidsavond!
[en neem zakdoeken mee voor je moeder ik heb vorig jaar zo zitten snotteren bij het afscheid van m'n eigen dochter]
Groetjes van Joke Sijm.

Odetta zei

Wat een leuke foto's en wat een gaaf decor! 3 optredens is wel heel erg professioneel te noemen. In mijn tijd hadden wij in de zesde klas DE show. Met slecht 1 optreden in de openlucht op de laatste middag het schooljaar, hahaha.