maandag 5 juli 2010

Optreden streetdance Lynn Dansschool Friends

Dit is het tweede berichtje van vandaag, vergeet dus niet om nog verder naar beneden te scrollen om het andere bericht (een lay-out) ook te bekijken.
Gisteren bestond dansschool Friends 10 jaar en dat werd gevierd met een grote show. Er waren diverse shows waarin telkens 10 dansgroepen optraden. Lynn zat in de eerste show. Helaas zijn de foto's niet mooi geworden, het is zo moeilijk net op het goede moment te knippen, nu lijkt het net of ze een beetje motorisch gestoord zijn (sorry) maar ze streetdansten echt heel erg mooi en goed. Binnenkort zal er hopelijk een filmpje op youtube geplaatst worden en dan zal ik deze natuurlijk ook plaatsen. Henri heeft gelukkig ook gefilmd, misschien kan ik daar nog wat foto's vanaf halen. Lynn staat bovenaan links en onderaan de tweede van links. De zaal zat en stond propvol maar dat dametje van me houdt van optreden dus ze was helemaal in haar element.

3 opmerkingen:

Romy zei

Volgens mij kan Lynn ontzettend goed streetdancen! Echt zo gaaf dat ze aan dansen doet...ik vind het er ook altijd zo mooi uit zien, alleen jammer dat ik zelf totaal geen gevoel voor ritme heb, haha.

Jolanda zei

streetdance is zo cool!!mijn nichtje heeft dat ook gedaan en ik vind het helemaal geweldig om naar te kijken.(jammer dat ik er te oud voor bent,hahaha)
Lynn kan het vast heel goed en nog belangrijker,ze heeft vast genoten,net als jullie!!!
(trots zeker he?!)
Groetjes,Jolanda

Dora zei

Wat gaaf, ik zou het ook zo gaaan doen...lijkt me echt zo leuk!