donderdag 9 september 2010

De nieuwe artikelen zijn binnen

Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het uitpakken van al het leuks, het een plaatsje te geven in mijn magazijn (die inmiddels echt uitpuilt) en het in de webwinkel plaatsen van alle artikelen. Gelukkig was ik bijna klaar om 20.00 want toen hadden we een crop. Het was weer erg gezellig dames!
Het is gewoon te veel om hier te vermelden wat we allemaal nieuw hebben binnen gekregen. Ik zou zeggen...neem gewoon een kijkje op de 'nieuwe artikelen' pagina in de webwinkel. Je kunt deze hier vinden.
Ik wens jullie veel snuffelplezier. Het is inmiddels 1.25 uur, ik ga maar eens vliegensvlug mijn bedje opzoeken. Morgen om 6.45 uur gaat de wekker weer (oeps).

1 opmerking:

Unknown zei

jaja ik heb de mail gezien yummie allemaal weer.
Ik heb ook nog een award voor je op mijn blog.