zaterdag 25 september 2010

Kaartje Hello, gemaakt door Designlid Anja Curvers



















Ook Anja heeft niet stilgezeten. Ik heb inmiddels alweer veel prachtige projecten binnen gekregen en deze komen natuurlijk binnenkort allemaal online.
Jolanda vroeg (heel lief) wanneer mijn creaties weer online komen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet zoveel tijd heb gehad om te scrappen. Ik ben bezig met een grote verandering in de webwinkel en dat heeft veel tijd nodig om het allemaal goed te krijgen. Helemaal niet erg maar daardoor heb ik voorlopig niet zoveel tijd om te scrappen. Maar ik heb al wel iets gemaakt en zal over 2 dagen wat laten zien.

Maar nu terug naar Anja, die deze werkelijk prachtige kaart heeft gemaakt.
Dit is haar werkbeschrijving:

Heb als basis een vierkante kaart genomen van 13,5 x 13,5 cm van wit cardstock.
Dit heb ik vervolgens geembost voor een gedeelte met een polka dot embossingfolder. Langs deze embossing heb ik lijntjes getrokken.

De overblijvende vlakken heb ik bestempeld met een stempel. Uit het jillibean soup pasta fagioli meatballs m.b.v. een spellbinder nestabilitie een cirkel genseden eveneens uit wit cardstock met een nestabilitie een cirkel gesneden. Een kleinere cirkel uit het meatballs gesneden en een hart geponst uit wit cardstock met een martha steward hartjespons. Een drietal vlinders geponst uit pasta fagioli shell macaroni, uit wit cardstock en uit het pasta fagioli meatballs.

Nog een 9 tal kleine vlindertjes uit het meatballs papier geponst en deze boven de cirkel aangebracht. Met bruine fineliner lijntjes getekend.

Op de vlinder in de cirkel twee bruine rhinestones geplakt.

De tekst rondom op de cirkel is gestempeld en tussen de woordjes heb ik een rhinestone geplakt.

Alle losse onderdelen en de rand van de kaart beinkt.

5 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, zo mooi!! Heel knap hoe je van vrij strakke papiertjes, toch iets heel stijlvols en elegants weet te maken.

Jolanda zei

Deze kaart is heeeel mooi,en ik ben blij binnenkort weer wat van jou werk te mogen zien,dat vind ik nl ook altijd heel mooi en inspirerend,dusse ik hou het in de gaten!!
Fijn weekend,Jolanda

Unknown zei

Gaaf kaartje weer Anja.
groetjes,lean

Marlieke zei

Oh gaaf Anja! Heel moi gedaan. Wat een goed idee om de embossingfolder zo te gebruiken en de rest van de ruimte te bestempelen!

Lischa zei

wat een ontzettend mooi en fris kaartje heel leuk

groetjes jolanda