maandag 11 oktober 2010

Adore - ik hou van jou tot aan het einde van het heelal en weer terug.



















Toen we van de Kinderinspecteurdag terug kwamen (de lay-outs komen ergens in oktober op mijn blog) waren de kids zo moe dat ze heerlijk in de auto lagen te slapen. Ik heb Luc van de foto 'afgeknipt' (was pijnloos hoor haha) en deze uitvergroot tot 28 cm. hoog. Het papier is van My Minds Eye en je ziet dat je er ook heel goed jongenslay-outs mee kunt maken voor de wat grotere jongens (Luc is 9). Wij zeggen altijd tegen elkaar...ik hou van jou tot aan het einde van het heelal en weer terug, vandaar de subtitel die ik als journaling uitgeprint heb en links en rechts bij de foto heb verwerkt. De brads zijn trouwens ook van My Minds Eye en de swirls zijn blauw gemaakt met inkt en zijn van Pink Paislee.

4 opmerkingen:

Odetta zei

Wat een super speelse lay-out, geweldig! En niets is zo lief, vertederend en onschuldig als een kind dat slaapt :).

Jolanda zei

wat mooi en wat een leuke tekst,heerlijk dat tegen elkaar te zeggen,dat kan niet vaak genoeg gebeuren!!!heel mooi de foto zo lief!
Fijne dag,Jolanda

Romy zei

Wat een gaaf formaat foto is dat! Het maakt de layout meteen heel anders dan anders...en dan op een heel positieve manier:) Want het is een prachtige layout! Superlief en vertederend!

Unknown zei

AAA wat een een lieve foto en een gaaf lootje ook Gaaf ook zo met de foto in het midden en een ander formaat.
groetjes,lean