donderdag 21 oktober 2010

Een geboortekaartje :-)

Dit kaartje heb ik gemaakt nav. de heugelijke geboorte van 16 baby cavia's. Dat was wel een kaartje waard dacht ik, zowel voor mama (mama's?) cavia als voor het baasje die er 10 geboren heeft zien worden. Dat zou ik ook wel eens willen zien, alhoewel...ik ben al blij als ik er ooit eentje geboren zie worden haha.
Het papier is een combinatie van lijnen van Making Memories. De vlinder is opgebouwd uit één grote stans en 2 ponsen, de vlindertjes boven zijn met de nieuwe mini vlinderpons uitgeponst. Alles is beinkt en het lijfje en de cirkels zijn gemaakt met de nieuwe pearl makers.

2 opmerkingen:

Jolanda zei

wat een mooi kaartje enne 16 jeetje....krijg al buikpijn als ik er aan denk gelukkig ben ik geen Cavia...hahahaha
Fijne dag,Jolanda

Unknown zei

Lief kaartje geworden...16 dat is bij de beesten af he!!!