zaterdag 20 november 2010

Gebroken arm, ingezonden door Joke Sijm

Joke's zoon heeft een gebroken arm en dat is natuurlijk helemaal niet leuk. En wat doe je dan? Dan verwerk je de rongtenfoto in een lay-out want ook de niet zo leuke gebeurtenissen kunnen in een scrapalbum verwerkt worden. Een scrapalbum is vaak een verzameling bijzonderheden die in het leven van je kind, kleinkind of jezelf gebeuren en in een leven gebeuren helaas niet alleen maar leuke dingen. Scrappen over de niet leuke gebeurtenissen kan je zelfs helpen om het één en ander te verwerken of om ze op een rijtje te zetten. Zo heb ik pas nog gescrapt over de laatste weken van mijn dochter in groep 8. Nu ik de lay-outs af heb is het ook goed. Ook ben ik, een jaar na het overlijden van mijn vader, langzaamaan begonnen oude foto's van hem te scrappen. Ook dat hielp bij de verwerking en toen ik een poosje niet lekker in mijn vel zat heb ik een mini-album gemaakt met dingen waar ik van houd...Ook Joke scrapt soms op deze manier en wij vinden het heel prettig om soms zo iets van ons af te scrappen.



En jullie, scrappen jullie alleen de leuke momenten in je leven of juist ook soms de wat minder mooie momenten?



3 opmerkingen:

Romy zei

Wat een gaaf idee om de röntgenfoto ook te scrappen! Daar had ik nog nooit over nagedacht (nu heb ik ook geen gebroken armen in mijn omgeving, maar toch, hihi;)). Hele gave layout!

Marlieke zei

Tja, het is niet leuk dat de arm gebroken is, maar ik vind het wel leuk dat de röntgenfoto verwerkt is op een LO! Zelf scrap ik toch meestal wel over de leuke dingen, maar zo heel af en toe ook wel over de minder leuke dingen 9maar van de minder leuke dingen heb ik vaak ook geen foto's.). ik ben (al heeel lang) aan een mini bezig over een wond op de arm van Maarten. Komt vast nog wel eens ooit op mijn blog, hihi.

femmoltje zei

Wat een mooie Lo is het geworden.
en idd ook de niet en minderleuke dingen horen er bij..
En een gebroken arm komt gelukkig meestal weer goed.
Mooie lo heeft het wel opgeleverd