donderdag 11 november 2010

Wat een avond

Afgelopen weken heb ik een beetje (te) hard gewerkt, de reden daarvan hoop ik jullie volgende week te kunnen vertellen, nog heel eventjes geduld :-).
Lynn en ik vonden dat we wel een uitje hadden verdiend en we zijn gisteravond naar het theater geweest waar The New London Community Gospel Choir & Band optrad met allerlei liedjes uit Sister Act en andere geweldige motown hits. Jeetje, wat een geweldige groep. De show was geweldig (al dachten de mensen die voor ons zaten er anders over, zij waren na de pauze weg, maar ach...toen zagen we het nog beter haha).
Het begon met een maffe predikant die eigenlijk de hele show aan elkaar praatte en het publiek betrok bij de show (gelukkig hoefden wij niet op het podium). Het koor was superenthousiast en swingden en zongen geweldig. Wat een prachtige stemmen, ik voel hier een lichte jaloezie bij mij opborrelen. Ik kan nl. helemaal niet zingen. Een hele avond motown en soul, swingen en meebleren...that's all we need.

5 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, dat klinkt als een geweldige moeder/dochter-avond uit:) Zo te horen hebben jullie het heerlijk gehad.

Unknown zei

Motown is echt te gek en zeker met dit K weer. Hebben ze ook nog een mooie song van die heb je vast gehoord walking in the rain with te one i love.....nou effe niet hoor.Feels niet fijn.
doegggg.

anja curvers zei

Klinkt als een geweldige moeder/dochter avond heerlijk Marianne fijn dat jullie zo genoten hebben en ben wel erg nieuwsgierig naar je nieuws......

Odetta zei

Dit uitje klinkt als een flinke dosis positieve vitaminen!!!! Heerlijk!

Marlieke zei

Dat klinkt heel gezellig!
Ben wel benieuwd naar wat je ons wilt vertellen hoor...