maandag 20 december 2010

Ontvangen kerstkaarten (deel 2)

Ik heb weer een paar kerstkaarten mogen ontvangen van een stel hele lieve mensen, nl...mijn cropmaatjes! Een keer in de maand komen we bij elkaar om gezellig samen te scrappen. Dat is altijd erg leuk. Soms scrappen we heel veel en soms beppen we nog meer haha. Heb je zin om een keertje mee te scrappen, meld je dan aan via deze link.

Deze kaart heb ik ontvangen van Femke

Deze kaart van Jacqueline

En deze kaart van Astrid.

En dan heb ik ook nog deze prachtige kaarten mogen ontvangen.

Deze prachtige kaart is van Lean de Ruiter en hij is helemaal in 'Lean-stijl'.

En deze sfeervolle kaart is van Designlid Anja Curvers. Ik vind roze en rood prachige kersttinten.

Dank jullie wel meiden!

4 opmerkingen:

Romy zei

Wat een mooitjes allemaal! De mijne is ook al onderweg naar jouw brievenbus:)

Jolanda zei

Wat een super mooie kaartjes allemaal zeg!!Heel mooi!

Unknown zei

gave kaarten weer je hebt zo een extra slinger nodig om ze op te hangen...graag gedaan ook..
groetjes,Lean

Odetta zei

Niets is zo geweldig als zelfgemaakte kerstkaarten per post te ontvangen! Allemaal prachtig gemaakt!