zaterdag 12 maart 2011

Glee fan

Yep, I admit it, ik ben een Glee fan. En...ik ben ook een fan van de Rocky Horror picture show. Het verhaal is erg vreemd maar wat is de muziek uit de film toch lekker. Wat is er dan leuker als Glee een Rocky horror picture show aflevering maakt? (Ik moet nodig de dvd weer eens uit de kast trekken).



Ik weet niet of jullie wel eens naar glee kijken maar van de video hieronder kregen zowel Lynn als ik echt kippevel. Ook dit is al een heel oud liedje maar ik vind de tekst en de melodie o zo lief. Eerlijk gezegt krijg ik telkens kippevel als ik deze video bekijk.




2 opmerkingen:

Romy zei

Ik vind Glee ook echt superleuk. Ik moet zeggen dat ik altijd met een half oog kijk, maar naar de liedjes luister ik met beide oren, hihi.

Jolanda zei

heel gaaf dat liedje (somewhere over the rainbow) vind ik super!!
En ik houd erg van verkleed gebeuren...;))
Wij deden toen ik een jaar of 25 was verkleed feesten met vrienden...zoooooo leuk een keer in de maand....echt lachen...van Togaparty tot negerfeest...ik dwaal af...sorry....geef alle 2!!
Fijn weekend!!