zondag 22 mei 2011

Happy birthday to you

Vandaag is Lynn jarig. Ze wordt alweer 13, de tijd vliegt. Een paar jaar geleden was ze nog maar een klein hummeltje van 45 cm. groot en nu is ze al een heuse tiener! Ik vind het heerlijk om haar te zien opgroeien maar kijk soms ook wel eens met weemoed terug naar haar baby, peuter en kleutertijd. Soms zou ik de tijd wel even terug willen draaien om nog even opnieuw te genieten van deze knusse tijd. Zij heeft dat soms ook wel. Als je 12/13 bent wordt de wereld om je heen toch steeds groter en ga je veel nieuwe dingen ontdekken en dat is heel leuk maar soms ook een beetje spannend, zowel voor mij als haarzelf. Zo was de overgang naar de middelbare school toch wel een beetje moeilijk, maar gelukkig heeft ze haar draai inmiddels helemaal gevonden. En een tiener in huis (inmiddels 2 tieners zelfs!) is toch ook erg leuk. We liggen regelmatig in een deuk om maffe uitspraken, giechelbuien en zo meer en kunnen intens van elkaar genieten (tussen alle puberbuien door haha).

Ze wilde heel graag een nieuwe gsm. Ze had een oudje van haar vader (een koelkast volgens haar) en dat kan natuurlijk niet als je 13 bent haha. Ik heb voor haar dit gsm tasje gemaakt met een opbergvakje voor haar oortjes. De bovenkant ziet er wat gekreukeld uit maar dat komt door de scanner. Die duwde hem een beetje uit model.

Zo en nu ga ik taart eten!

7 opmerkingen:

Jolanda zei

ach wat leuk!En van HARTE Gefeliciteerd!
Fijne dag en geniet van elkaar en wat een mooi kado!
Liefs,Jolanda

Sientje zei

wat vreselijk herkenbaar allemaal. mijn dochter Sharre-lynne is ook net 13 geworden was ook een klein hummel van 45 cm en is nu 1,70 lang. Als ik je verhalen lees over Lynn moet ik vaak aan mijn eigen Lynne denken. Even oud zelfde puberperikelen.

Geniet lekker van haar verjaardag.

Marlieke zei

Lynn; van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Marianne, jij natuurlijk ook van harte!

Ik hoop dat het een gezellige dag is geweest!

Unknown zei

Gefeliciteerd gaaf tasje heb je gemaakt voor de miniphone..
groetjes,Lean

Odetta zei

Ha Lynn, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!!! En wat heeft jouw moeder een leuk telefoonhoesje gemaakt, heel origineel. Groetjes, Odetta

P.s. En de rest van de familie ook van harte gefeliciteerd met Lynn!

anja curvers zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je 13-jarige puber, hi,hi. Keline meisjes worden groot.
Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad. Mooi kadootje.

femke zei

Wat een leuk tasje..

Van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.
Wel een beetje laat maar toch.
Echt super leuk..