vrijdag 30 september 2011

En het laatste Halloween kaartje

Dit is mijn laatste Halloween kaartje (voor nu, ik ben weer toe aan het maken van lay-outs). Ik denk dat ik dit het leukste kaartje vind omdat het heel gemakkelijk aan te passen is naar een kerstkaart of een verjaardagskaart. Een kwestie van alleen de kleuren en de tekst aanpassen!
Het hertje heb ik eerst uitgestanst uit een vel papier van de inmiddels welbekende 13th hour paperpad. Daarna heb ik het gedeelte waaruit het hertje gestanst is (het negatief dus) gebruikt om met zwarte inkt een achtergrond op het witte tekstpapier te creeĆ«ren. Daar heb ik het paarse hertje wat verschoven opgeplakt zodat het lijkt of er een schaduw achter het hertje te zien is. Als je op de afbeelding klikt zie je het groter en is het duidelijker te zien. De hertjesstans vind je hier in de webwinkel en ik stans ze ook voor je uit uit cardstock. Het label onderaan de kaart komt kant en klaar uit de 13th hour paperpad. De cirkel heb ik uitgestanst, net als het spinneweb. De titel is weer uitgeprint.



Geen opmerkingen: