maandag 21 november 2011

3e kerstkaart



Deze kerstkaart heb ik gemaakt met mijn zieke koppie en ik ben er dan ook helemaal niet tevreden over. Op een (sorry, mijn toetsenbord wil nog steeds geen tremas en aanhalingstekens maken, als iemand weet hoe ik dit op kan lossen? Ik hoor het graag.

Ik laat me afleiden...zojuist was ik dus aan het schrijven dat ik niet tevreden over mijn kaart was...op een ding na...het hertje dat ik uitgestanst heb en de kerstmuts brad die ik op het hertje heb geplaatst.  Het geeft het hertje net wat extras.  Het hertje kun je hier in de webwinkel vinden als  -stansjes op bestelling- .  Je kunt het hertje zelfs uit dit papier laten stansen. Kies dan voor de optie  -dessinpapier- en vermeld in de optie -omschrijving- (die vind je in het winkelwagenmenu) dat je de hertjes uit dessinvel - Bazzill Worth Remembering red stripe tea towel - wilt laten stansen. 


Wil je liever de stans zelf bestellen? Dan kun je hier een kijkje nemen.




Geen opmerkingen: