zaterdag 26 november 2011

Mmm. het is pasen

Een paar dagen geleden heb ik 2 franstalige scraptijdschriften overgenomen. Als ik in Frankrijk ben neem ik zelf ook altijd een exemplaar mee want ik krijg er altijd heel veel inspiratie van. De dag nadat ze bij me in de bus lagen ben ik ermee aan de slag gegaan. Ik heb een (sorry, mijn toetsenbord heeft nog steeds kuren, ik bedoel dus 1) lay-out als inspiratie genomen en ben daarna aan de slag gegaan met mijn lay-out. Zoals jullie wel weten denk ik niet lang over een lay-out na. Ik kies de foto, kleuren en een idee en ga gewoon aan de slag. Meestal komt het dan wel goed en soms niet. Dat is dan maar zo. Imperfectie is leuker dan perfectie toch?
Dit is de lay-out die ik als voorbeeld heb genomen (uit het blad Histoire)

 En dit is mijn eigen lay-out geworden. Het rode papier is van Bazzil -Worth Remembering-, het overige papier is van Marianne Design en verder heb ik veel gebruik gemaakt van tape en ponsjes.




2 opmerkingen:

Marlieke zei

Wauw wat een mooie layout! Helemaal sprankelend.

Romy zei

Ik vind de Franse magazines ook zo leuk. Je herkent echt zoiets als een 'Franse stijl' met allemaal kleine details, touw en romantische touches. Zo jammer dat ze de magazines niet standaard ook naar Nederland exporteren... Je layout is echt super! De kleuren zijn een prachtige combinatie en de vlindertjes zijn een heel leuke finishing touch.