vrijdag 11 november 2011

Nieuwe artikelen in - the fun life -

Ook heb ik niet stil gezeten voor mijn nieuwe (kleine) webwinkeltje - the fun life- waarvan 10% van de opbrengst naar een goed doel gaat. Ik zet deze artikelen ook nog bij http://www.madebymaly.nl/ in de webwinkel zodat u ze meteen met uw andere bestelling mee kunt bestellen en geen extra verzendkosten hoeft te betalen. Maar dat gaat vandaag niet meer lukken helaas.

Nieuw zijn deze 3 stoere omknooparmbandjes en deze schildpadknuffel. - the fun life - heeft ook een blog.

In het weekend ga ik weer flink aan de slag voor deze - MadeByMaly - blog want het borrelt weer flink in mijn hoofd. Ik heb heel veel idee:en (sorry, mijn toetsenbord is van slag) voor oa. nieuwe kerstkaarten. Ik hoop er volgende week veel te laten zien.







1 opmerking:

femmoltje zei

ahhh die schildpad
wat een cutey