donderdag 22 december 2011

Knuffels voor Poekie

Ik wil graag iedereen een fijn, gezellig en gezond 2012 toewensen.
En diegenen die niet gezegend zijn met een goede gezondheid en/of die een moeilijke tijd doormaken wens ik veel kracht, vriendschap en positiviteit toe.

Helaas zijn er kinderen die in het ziekenhuis terecht komen met een vreselijke ziekte als kanker.
Deze kinderen en hun ouders zijn zo ontzettend sterk, en dat terwijl de toekomst soms zo onzeker is.

Daarom heeft 'Poekie', zelf moeder van een ziek kind, een prachtig project opgestart. 101 Knuffels voor de kindjes van de kinderkankerafdeling in het UZ Gent om deze kinderen een extra vriendje te geven, een maatje in de vorm van een knuffel.

Ik doe graag mee en doneer met liefde mijn 'langoorkonijnknuffels'. Doen jullie ook mee?





1 opmerking:

Heidie zei

wat een leuk idee. helaas kan ik alleen niet breien of haken.

liefs Heidie