dinsdag 17 januari 2012

Expositie


Designlid Anja is druk bezig met voorbeeldlay-outs van de prachtige Head over Heels lijn van LilyBee design en ook gastdesigner Jolanda Simons is hard aan het werk. Zij gaat ons laten zien hoe je grote lay-outs kunt maken met 15x15 cm. groot designpapier (de welbekende paperpads). Maar intussen ben ik ook weer hard aan het scrappen geslagen.

Ik heb lang geschoven, gekeken en weer opnieuw geschoven en deze lay-out werd het uiteindelijk.

Verder heb ik bloemetjes sequins gebruikt (deze heb ik al jaren en jaren en ik blijf ze zo leuk vinden. Op de sequins heb ik strasssteentjes geplakt. De tekst is zoals altijd geprint.

Als je op de lay-out klikt zie je een grotere weergave.


2 opmerkingen:

Romy zei

Wat ziet de expositie er geweldig uit! Zo jammer dat Brabant aan de andere kant van het land ligt, anders was ik graag jouw tentoongestelde werk komen bewonderen:) Via deze layout kunnen we in ieder geval een beetje meegenieten:) Je layout is ook super trouwens!

anja curvers zei

Mooi hoor Marianne valt niet mee zoveel foto's op een layout te verwerken maar jij bent er goed in geslaagd.