zondag 15 januari 2012

Mini-album '10 favorite quotes'

Dit is een minialbum met daarin mijn 10 favoriete quotes. Het is een kadootje voor Odetta, ze is pas jarig geweest en heeft het inmiddels ontvangen. 
Al het papier komt uit de 15x15 cm. paperpad Lille van 7gypsies. Alle pagina's zijn bewerkt met gesso.
Alle plaatjes, vlinders ed. komen uit diverse lijnen van Graphic45.
De titel en quotes zijn geprint en beinkt.
Andere gebruikte embellishments zijn strasssteentjes en Birds and crowns bottlecap images.
Verder heb ik nog gouden embellishments (vlindertjes en sterren) gebruikt. Deze heb ik uit een kerstkaart geponst.













5 opmerkingen:

Brendaxx zei

Ontzettend mooi!!

Romy zei

Dat is een bijzonder mooi cadeau! De quotes zijn prachtig en je hebt ze ook prachtig verwerkt in dit mini album!

Unknown zei

Gaaf daar was ze vast heel blij mee.
groetjes,lean

femmoltje zei

Het is een mooi boekje gworden marianne.
ondanks dat ik het eigenlijk helemaal niet jou stijl vind zo druk.
Toch is het wel echt heel erg mooi en denk dat het cadeau erg gewardeerd wordt..

gr femk

Odetta zei

Voor mij is dit een zeer waardevol cadeau! En toch wel helemaal in jouw Artsy stijl! In het echt nog vele malen mooier! Lieve groetjes van een hele blije vriendin!!!