zaterdag 21 januari 2012

Moe, gemaakt door Gastdesigner Jolanda Simons

Ik ben heel blij dat ik Jolanda nogmaals mag verwelkomen als gastdesigner en ik had een uitdaging voor haar. Ik had haar een pakket dessinpapier uit paperpads van 15x15 cm. toegezonden met daarbij de opdracht...maak daarmee grote lay-outs (dus 30x30 cm.). Ik vind dat zelf nl. altijd erg leuk om te doen maar was eigenlijk heel benieuwd hoe Jolanda deze uitdaging aan zou gaan pakken...heel goed dus...kijk maar eens naar bovenstaande lay-out. Wat een plaatje toch (zowel het kleintje als de lay-out).

Als je op de lay-out klikt zie je een grotere afbeelding.

Dit is haar werkbeschrijving:

Al het papier is van Kaisercraft, uit de Miss Nelly 15x15 cm. paperpad.
Ik heb als basis wit cardstock genoemen en bespoten met 3 kleuren glimmer mist.

Ik heb de foto met 3d tape opgeplakt,en heb daarna van het stippeltjes papier stukken gescheurd en deze beinkt met bruine inkt.
Daarna heb ik uit het groene papier de bloemen en blaadjes geknipt,en ze op de lay-out geplakt met een klein beetje tape,ik gebruik altijd zo min mogelijk lijm en tape omdat ik dan nog van alles onder het papier kan schuiven en plakken.
Daarna heb ik de baan met de kleine roosjes geknipt en aan iedere kant een stukje geplakt.

De circels heb ik geponst uit t roosjes papier,en op 3d tape opgeplakt.

Het label met het woord MOE heb ik gemat op het groene papier en geplakt,daarna nog wat stiksels en een roosje uit t label geknipt en klaar…

Niet echt ingewikkeld dus… :-)))





5 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat leuk dat je Jolanda zo uitgedaagd hebt. En Jolanda wat heb je er iets moois van gemaakt!

nicollelovesscrapbooking.blogspot.com zei

Amazing work Sweetie!xoxo

anja curvers zei

Wow wat gaaf zeg en inderdaad een hele leuke uitdaging.

Jolanda zei

super om te doen,bedankt!!

Odetta zei

Wat een dynamische en vertederende lay-out!!!