maandag 23 januari 2012

Safe in these arms, gemaakt door Gastdesigner Jolanda Simons

Dit is Jolanda's 2e lay-out, ze is (net zoals ik) dol op glimmermist. Ik zit zojuist te bedenken dat het weer even geleden is dat ik de glimmermist gebruikt heb. Ik zal de flesjes weer eens voor op de plank zetten, je kunt er immers zo'n leuke dingen mee doen.

Ook bij deze lay-out had ze de uitdaging om 15x15 cm. groot papier uit een paperpad te gebruiken op een grote lay-out.

Dit is Jolanda's werkbeschrijving:

Het papier is weer van Kaisercraft, uit de Miss Nelly paperpad.

Voor deze L/O heb ik de blauw/groene tinten uit de paperpad gebruikt.(dat vind ik voor een jongens lay-out wel zo leuk en zo kan je zien dat het blokje voor jongen en meisje te gebruiken is). Ik heb weer wit cardstock als ondergrond gebruikt en deze besprayed met glimmer mist in de blauw/groene tinten…


Daarna heb ik de foto gemat op turquoise papier. Van een ander blaadje heb ik reepjes gescheurd en eronder geschoven.Het lintje heb ik geregen door het papier dmv kleine gaatjes ponsen.De tekst is gestempeld en daarna extra aangezet met metallic potloden.De chipboard vlinders heb ik opgeplakt met dubbelzijdige tape.

Dan nog wat bling en stiksels en klaar is de lay-out...






5 opmerkingen:

Dora zei

zo...wat leuk gemaakt.
geeft een bijzondere effect met die kleuren.
groetjes Dora

natje zei

Prachtige layout!!
Heel mooie kleuren.

Groetjes

Romy zei

Je mistwerk ziet er super uit, wat een lieve layout is het geworden! Ik vind het strikje onder de foto ook heel schattig.

Brendaxx zei

Wat een supergaaf en superlief LOtje!!

Odetta zei

Wat een dromerige lay-out....zucht!