maandag 27 februari 2012

Isn't she lovely, gemaakt door Designlid Anja Curvers

Een lay-out hoeft niet volgeplakt te worden met allerlei tierelantijntjes. Soms volstaat een mooie achtergrond en een paar embellishments (van papier).

Dit is Anja's werkbeschrijving:

Als ondergrond heb ik een designvel gebruikt.

Hierop een langwerpige strook  papier verwerkt.
Een rest van het lilybee design head over heels crush heb ik gebruikt voor de vlakken, zowel voor als ook achterkant van het papier.
Hieronder heb ik een strook van het head over heels smitten verwerkt en daaronder een strookje van het head over heels smitten (de achterkant van het papier).
De foto heb ik daaronder verwerkt met daarnaast een stukje uit een oud kastboek waarop ik met zwarte fineliner de journaling heb geschreven.
In het midden is een cirkel uit het head over heels flirt opgeplakt met een aantal bloemen uit het head over heels swoon.
De titel is gemaakt met letterstickers en thickers van american crafts.
In de vier hoeken van het ondergrond vel heb ik brads verwerkt en langs de randen nog wat nietjes.

Gebruikte materialen:
Head over heels smitten - Lily Bee Design * HHP-P12 Head over heels crush - Lily Bee Design * HHP-P12-154 Head over heels flirt - Lily Bee Design * HHP-P12-156 Head over heels swoon - Lily Bee Design * HHP-P12-153
Identi-pen zwart - Sakura * 117003/1501 Mini alfabetstickers blackberry - My Little Shoebox * 8409



1 opmerking:

Romy zei

Ooh, wat een gave meidenlayout! De felle kleurtjes komen heel mooi uit tegen de 'woodgrain' achtergrond.