zaterdag 25 februari 2012

La bels, gemaakt door gastdesigner Jolanda


Jolanda heeft met de laatste restjes papier 2 prachtige tags gemaakt.

Dit is haar werkbeschrijving:

Ik heb standaard tags genomen ,deze heb ik bewerkt met gesso en daaroverheen heb ik wat witte glitters gestrooid. De randen zijn beinkt.


Daarna heb ik stukjes papier gescheurd en erop geplakt.De stickers heb ik op papier gemat en opgeplakt en op de ene Tag zit een mooie valentijns knoop.

Verder heb ik een lintje met dubbelzijdig tape opgeplakt en daarna nog met wat steekjes vast gezet.3 kruisjes gestikt,en het geheel op roze cardstock geplakt en uitgeknipt.

Een lint erdoor en klaar.


Jolanda, ik wil je nogmaals hartelijk bedanken dat je gastdesigner wilde zijn.
Wil je meer werk van Jolanda zien? Dan kun je een kijkje nemen op haar blog.

Gebruikte materialen:
2 labels 60x120 mm.- labels / tags Dew Drop midnight black - Versamagic * GD-091 Miss Nelly Paperpad 15x15 cm. - Kaisercraft * PP849  Chipboard buttons vintage valentine - Jenni Bowlin * CB541

Geen opmerkingen: