zondag 20 mei 2012

Ik wens je een BIJ-zonder leuke dag toe


Dit zijn voorlopig weer even de laatste kaartjes. Ik heb alweer een nieuwe lay-out (met oude foto's) klaarliggen.

Voor de achtergrond heb ik papier uit mijn verzamelbak genomen. De bijtjes zijn gestempeld op zowel het papier als op de kaart. Het lijfje en de vleugels heb ik uitgeknipt en deze daarna op de kaart geplakt. Je zou zelfs 2 lagen vleugeltjes kunnen stempelen en deze dan in 3d op kunnen plakken. De tekst is uitgeprint.

Gebruikte materialen: (door op de afbeeldingen te klikken kom je meteen op de juiste pagina terecht)
Bij - clearstempel *cartus Head over heels swoon - Lily Bee Design * HHP-P12-153 Miss Nelly Paperpad 15x15 cm. - Kaisercraft * PP849 Versafine onyx black * vf-82 Colorbox Cat`s Eye black pigment inkt



2 opmerkingen:

Cornelie zei

Leuk effect!!
groetjes cornelie

Odetta zei

Wat een sfeervolle kaarten! Alles is weer zo prachtig met elkaar gecombineerd!