zaterdag 16 juni 2012

6 maanden

Deze lay-out is eigenlijk per ongeluk ontstaan. Ik had een foto van mijn dochter in donkerblauwe kleren en daar had ik deze lay-out bijgemaakt. Ik had enthousiast de titel en de journaling opgeplakt toen ik erachter kwam dat ze op die foto helemaal geen 6 maanden was maar 8! Tsja en op die leeftijd kan je dan toch alweer hele andere dingen. Maar deze foto past er ook mooi bij toch?

Ik heb hier flink gebruik gemaakt van de prachtige die-cuts van Kaisercraft.
Tigerlilly diecuts - Kaisercraft * CT709

TIP: Toen ik zwanger was van mijn dochter (en later ook van mijn zoon) heb ik altijd een journaling bijgehouden. Heel simpel, gewoon in schriftjes. Ik heb van alles over de zwangerschapstijd geschreven maar ook over de eerste jaren van hun leven. Bij mijn dochter ben ik in 2005 gestopt, ze was toen 6 jaar. In die tijd heb ik 10 schriften volgeschreven. Nu is ze 14 en is het zo ontzettend leuk deze schriftjes terug te lezen, herinneringen op te halen en deze te verwerken op haar baby-layouts.

Gebruikte materialen (door op de afbeeldingen te klikken kom je meteen op de juiste webpagina terecht):



Liquid Pearls white opal - Ranger * LPL02062 Miss Nelly Paperpad 15x15 cm. - Kaisercraft * PP849 Tigerlilly diecuts - Kaisercraft * CT709Thickers foam delight black - American Crafts * AC53071 Mini alfabetstickers blackberry - My Little Shoebox * 8409



2 opmerkingen:

Romy zei

Wat een mooie meidenlayout! En de foto past er super bij!

Gerrina zei

Mooi geworden en de kleuren van de foto passen hier heel goed bij! Groetjes, Gerrina