maandag 2 juli 2012

Mijn eerste kerst

Deze keer heb ik de foto's van de linkse lay-out (op de bovenste foto) hergebruikt.
De kleuren zijn in het echt helderder.

TIP: Het grote vel rode papier dat achter de foto zit lijkt gewoon een groot scrapvel maar zijn eigenlijk 2 vellen uit het 15x15 cm. (6x6 inch) scrapblok waaruit ik ook de andere dessins heb gebruikt. Door deze vellen slim aan elkaar te plakken lijkt het net of je één groot vel hebt gebruikt. Kwestie van je materialen slim te gebruiken toch?

Andere dessins uit deze papierblok heb ik vierkantjes van 4x4 cm. gesneden en ook heb ik diverse sneeuwvlokken geponst. Op de ondergronden heb ik met een pearl marker stipjes gezet en ook heb ik champagnekleurige strasssteentjes verwerkt.

Gebruikte materialen (door op de afbeeldingen te klikken kom je meteen op de juiste webpagina terecht):


Season`s greetings - Echo park paper * SG21023 100 Rhinestones champagne - Kaisercraft * RS404  Large Punch Himalayan snowflake - Martha Stewart * M232301 Large Punch Icelandic snowflake - Martha Stewart * 42-35024
10 stansjes `sneeuwvlokken`Fonzo Alpha teal - vilt - Kaisercraft * SB952Pearl maker creme - Waco * 9110202 Liquid Pearls white opal - Ranger * LPL02062



Geen opmerkingen: