donderdag 19 juli 2012

Moppie



Herken je deze foto van de lay-outs op de bovenste foto? Het is de rechtse lay-out die ik nu 'hergemaakt' heb. Ik heb wel even gepuzzeld met de kleuren omdat de foto vrij lastig van compositie is en de kleuren nu ook niet echt meisjesachtig zijn. Uiteindelijk vond ik in mijn papierbak nog dit prachtige en vrolijke bloemenpapier van Scenic Route en vond daar mooi bijpassend papier van Jillybean Soup bij. Probleempje opgelost!
Ik ben gek op strookjes en heb ze deze keer gemaakt met tape van Prima Marketing. Ik bewaar graag spullen die ik mooi vind/vaak gebruik en koop er vaak een rolletje extra van voor ze weer niet meer te verkrijgen zijn. En vaak is het dan toch weer te snel op!
De vlekken op de foto heb ik gestempels met de prachtige spetters stempel van Stamping Bella.

Als je op de lay-out klikt zie je een grotere weergave en kun je de journaling lezen.

Gebruikte materialen (door op de afbeeldingen te klikken zie je alle informatie):
Wit cardstock - American Crafts * 710817 Pasta fagioli meatballs - Jillibean Soup * 1130 Julie`s paint splat - Stamping Bella * JFB100 Dew Drop pink petunia - Versamagic * GD-075 
Thickers chipboard glitters shoe bubble - American Crafts * AC42883 Thickers foam giggles white - American Crafts * AC42794


1 opmerking:

Romy zei

Wat een lieve layout! Door de uitgeknipte bloemen krijgt hij een heel vrolijke uitstraling.