dinsdag 3 juli 2012

Verwend

Vrijdag was ik jarig. Ik ben flink verwend met een e-reader van mijn schatjes. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat deze mij vaak zal vergezellen zodat ik in verloren momentjes fijn een boek kan lezen.


De dag voor mijn verjaardag ging ons koffiezetapparaat kapot. Het lampje brandde nog wel maar de koffie was koud. Nu is ijskoffie wel lekker maar lauwe koffie? Eh...nee...
Dus kreeg ik onverwacht nog een verjaardagskado...een koffieapparaat die meteen zijn bonen maalt. Voor een koffiefiel zoals ik is dat toch wel echte luxe.


Van Odetta kreeg ik dit prachtige kado. De envelop lag donderdagavond al in de bus en ik kon niet wachten om het open te maken.  Ik was erg ontroerd door de tekst op de hanger (rechtsboven op de foto, als je op de afbeelding klikt kun je de tekst lezen). Deze krijgt een hele speciale plaats in mijn atelier of in de hal. Ik moet nog even kijken waar hij het best tot zijn recht komt. Ook de andere kadootjes zijn zeer welkom en ik ben er dan ook erg blij mee.

Oeps, de scan is niet helemaal gelukt maar van Romy kreeg ik deze prachtige kaart met deze o zo fijne bloemen als kadootje.

En van Femke ontving ik deze o zo lieve kaart. 
Ook heb ik veel felicitaties per e-mail en via digitale kaarten ontvangen. Dank je wel allemaal. Ik voelde me echt jarig!



6 opmerkingen:

Dora zei

nog van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
en zoals ik lees heb je een hele fijne dag gehad met wel hele leuke, mooie kadoos.
veel plezier.
groetjes

Odetta zei

De foto van jou en Luc is prachtig, je ziet er dan ook echt jarig uit!

Wat ziet jouw koffiezetapparaat er stylish uit! De koffie moet nu wel heel erg lekker zijn met de vers gemalen bonen!

De quote over vriendschap is helemaal van toepassing op onze vriendschap! Ik ben erg blij dat je mijn cadeautjes leuk vindt.

Ach, een echte Romy-kaart en de prachtige bloemetjes, wat een verwennerij.

En wat leuk dat Femke jou verblijd heeft met een kaart.

Dat alles bij elkaar is nu eens echt jarig zijn!

Marlieke zei

Argh!!! Wat dom van me. Je staat nota bene bij bij op de kalender! Wie is er dan ook de laatste schooldag jarig ;-) ... je weet toch dat juffen het druk hebben zo vlak voor de vakantie en dan van alles vergeten....zeker als ze een half jaar geleden ook bevallen zijn en hun geheugen dus echt een zeef is. Nee nou ja, een goed excuss is het allemaal niet, maar het is me gewoon ontgaan. Alsnog van harte proficiat! Leuke foto van jou en Luc! En je haar zit erg leuk daar op die foto! Wat ben je heerlijk verwend, geniet van al je mooie, lieve post en cadeaus.

femmoltje zei

HOihoi

wat fijn dat je een leuke verjaardag gehad hebt.
En wat een mooie foto..
Ik heb nog een cd met 3000 e-books ergens liggen hier.. Misschien wil je m kopieƫren??

Enuhh Marlieke ikke is ook juf ;)
en ja heb ok die laatste dagen moeten werken

gr femke

Maria zei

ook al ben ik een beetje laat, alsnog van harte gefeliciteerd, prachtige foto met jou en je zoontje. Je bent heerlijk verwend, wat heerlijk zal die koffie smaken.
Liefs
Maria

Romy zei

Nog van harte gefeliciteerd! Wat een prachtige verjaardagsfoto is dat! En zo te zien ben je (terecht) heerlijk verwend. Gaaf, zo'n e-reader! En de post van Odetta en Femke ziet er ook supermooi uit.