donderdag 2 augustus 2012

Happy birthday dude



Luc had een feest bij een vriendje en natuurlijk geef je een stoere kaart aan een 13 jarige!
Op de ondergrond heb ik een 'chicken wire' mask gelegd en daarna het cardstock gekleurd met een zwarte paintdabber. De mask heb ik laten liggen (let op dat het niet verschuifd) en daarna heb ik gesso over de mask gesmeerd. Daarna heb ik de mask verwijderd. Deze meteen schoonmaken met warm water!

Daarna heb ik een stukje dessinpapier uitgesneden, de hoeken afgerond en hierop woordstempels afgedrukt. De randen heb ik zwart beinkt. De achterkant heb ik gebruikt voor strookjes aan de bovenkant (bijna niet meer te zien op deze foto zie ik nu) en onder. Ook heb ik gebruik gemaakt van transparante tape.

Tadaa...een simpel kaartje met een stoere uitstraling.

Als je ook iets gemaakt heb met behulp van een mask of template kun je je foto en een korte beschrijving naar me doormailen. Wie weet plaats ik het dan hier op de blog.


Gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen om meer informatie te zien:
 
inktpaintdabbers.jpg Mask template Chicken wire - The Crafters Workshop * TCW239Wit Cardstock - Bazzill * BZ 10-1001 Documentary souvenir - Studio CalicoColorbox Cat`s Eye black pigment inkt




3 opmerkingen:

Marlieke zei

Inderdaad een hele stoere kaart! Leuk!

Jolanda Cuper zei

Leuke stoere kaart!
Groetjes Jolanda.

Dora zei

wow...wat een aparte kaart met die techniek. ik vind het geweldig gelukt.
prachtig gemaakt. echt stoer.
groetjes