maandag 17 december 2012

Kerstkaart en kerstgroeten - xmas card and christmas wishes




Dit is ons kerstkaartje voor dit jaar.
Ik wilde deze keer geen echte kerstwens.
Wat ik wel wilde is ons gevoel uiten
 - hoe staan wij momenteel in het leven -
Na een aantal zware jaren qua gezondheid (dank zij een leuke teek) en andere zaken hebben we nu gelukkig een goede balans gevonden, hebben ik en mijn gezin geleerd met de ziekte van lyme om te gaan en heb ik deze les geleerd:

Herinner de mooie momenten in je leven en vier het leven zoveel je kan. Je kunt niet voorkomen dat er verdrietige en vervelende dingen gebeuren, daarom...geniet zoveel mogelijk van de mooie momenten, zowel groot als klein.
Volop.
Met hart en ziel!

This will be our christmas card for this year.
I didn't wanted a real xmas wish.
What I do want is to express how we're standing into life at te moment.
We had some troubled years with my health and other stuff (with thanx to a lovely teak)
and luckily we've found a good balance, me and my family learned how to deal with teak disease and I learned this lesson:

Remember the beautiful moments in life and celebrate life as much as you can. 
We can't prevent that there will be sad and nasty stuff in our lives.
Therefor...enjoy as much as you can from the beautiful moments, big and small.
As much as you can.
With heart and soul!


Product linken:
Wit cardstock - American Crafts * 710817 Favorite Memories - Technique Tuesday * 488357 Season`s greetings - Echo park paper * SG21023 Versafine small ink pad black onyx * vfs-82Festive berry lustre embossing poeder  - 02020 * Blonde Moments


2 opmerkingen:

Gerrina zei

Toch spreekt deze kaart me wel aan! Het is echt een kaart van de hele familie en dat heb je iets minder als je een "kerstige" kaart maakt. Groetjes, Gerrina

Romy zei

Ik vind het een prachtige kaart! Hij is niet alleen heel mooi, maar er zit ook nog eens een mooi wens achter. En inderdaad, het is echt een kaart van jullie als familie geworden :)