donderdag 24 januari 2013

Chef du cuisine, challenge 20 van Sunny side up




Deze layout is meteen ook de uitvoering van Challenge 20 van 'the sunny side up blog' waar ik komend half jaar designlid van ben. We moesten 3 kleuren kiezen uit deze kleurenkaart. Ik koos voor geel, bruin en zwart met een heel klein tikje lavendel (de strasssteentjes)  Als je op de layout klikt zie je een grotere weergave.

This layout is also for challenge 20 from the sunny side up blog where I'm a designmember for the coming months. We had to choose 3 colors from the colorchart. I choose yellow, brown and black with a little hint of lavender (the rhinestones).

Ik heb de labels een beetje opgepimpt door er met gesso overheen te gaan. Dit kan ook met witte verf.
De spetters zijn gemaakt met glimmermist en de sterren zijn uitgestanst.

I spiced up the labels with gesso (white paint also works well). The splashes are made with glimmermist. The stars are punched out.

Product linken, klik op de afbeelding om meteen op de juiste pagina in de webwinkel te komen:
Wit cardstock - American Crafts * 710817 2 labels 60x120 mm.- labels / tags100 Rhinestones Lilac - Kaisercraft * SB705 On the bright side collection kit - My Minds eye * OBS132 Glimmermist Coffee Shop 2 oz. - Tattered Angels * 02362-2 Framelits stars - Sizzix * 657567 




2 opmerkingen:

anja curvers zei

Wow hij is gaaf Marianne en trouwens nog gefeliciteerd met je designschap was ik nog vergeten.

Gerrina zei

Lijkt me toch lastig om aan kleuren gebonden te zitten; de foto's moeten er ook maar bij passen! Mooi dat geel en dat de rondjes op de achtergrond iets terug komen! Groetjes, Gerrina