donderdag 28 februari 2013

Nu ook borduurringen...en daar kun je hele leuke dingen mee doen!

Borduurring 3 inch (7,62 cm.) Ik hoor jullie (bijna) denken...borduurringen..leuk/saai.
Maar weet je, met borduurringen kun je juist hele leuke dingen doen. Ik heb deze afbeeldingen op pinterest gevonden:














 Maak een borduurwerk en plaats dat in een borduurring. (Wij verkopen vanaf deze week ook borduurstof).

  Maak een combinatie van stof, papierwerk (de bloemen) en haakwerk en gebruik de borduurring weer als een mooi lijstje.

 En deze vind ik zelf zo leuk, maak er een speldenkussen van. We hebben ook een kleine maat borduurring in het assortiment (7 cm. doorsnede). Daarmee kun je dit speldenkussen prima maken.

 Of stempel een mooie afbeelding op een stukje effen stof.

 Of maak een prachtig schilderijtje voor op de kinderkamer.

Of...neem eens een kijkje op Pinterest. Via deze link vind je nog veel en veel meer leuke ideeën om borduurringen te gebruiken.

Productlinken (klik op de afbeeldingen):
Borduurring 5 inch (12,7cm.) Borduurring 3 inch (7,62 cm.)


2 opmerkingen:

femmoltje zei

wat een leuke dingen kun je er mee doen zeg...
Bedankt weer voor de tips

Marlieke zei

Wat gaaf dat jij nu ook borduurstof en ringen verkoopt. Toevallig ben ik in de carnavalsvakantie met borduren voor Femke begonnen. Als het projectje klaar is, komt het op mijn blog. Ik heb nu 40% klaar, dus nog even geduld ;-)