zaterdag 16 februari 2013

We at olympic park

In de zomervakantie zijn we naar Engeland gegaan en zijn we ook naar het Olympisch stadion gegaan.
Mijn man en ik zijn echte Olympic fans en we wilden dit zo graag met eigen ogen zien en de sfeer van de voorbereidingen voelen, wanneer komen de spelen nu zo dicht in de buurt!

During summer holiday we went to England and we also went to see the Olympic Venues. My husband and I are real Olympic fans and we wanted to see this with our own two (eh...four) eyes to taste the athmosphere from the preps.

Ik heb heerlijk zitten spelen met mijn nieuwe Hexagon stansen van Spellbinder. Wat kun je hier leuke effecten mee maken, gewoon met wat hexagons, een kleurtje dessinpapier en een cardstock ondergrond. Ik heb hier inmiddels drie layouts mee gemaakt die je komende tijd op de blog zult zien.

I loved playing with my new hexagon punches from spellbinder. I love the effects you can make with these. Just some hexagons, one color dessignpaper and one cardstock background. I made 3 layouts with them (for now) and you'll see them in time on my blog.
Gebruikte materialen (door op de afbeeldingen te klikken kom je meteen op de juiste afbeelding in de webwinkel terecht).

Rosarian A4 paperpad - Prima Marketing * 845025 Calendar  Smash tapes - K&Company * 30659254 Hexagons- Spellbinders / Nestabilities * S4 368 Like it  Smash tapes - K&Company * 30659254 Glimmermist Gold 1oz. - Tattered Angels * K181alFonzo Alphabet rose - vilt - Kaisercraft * SB953


1 opmerking:

Gerrina zei

Gaaf dat jullie daar geweest zijn! Verrassend dat roze en groen samen. Die Hexagons zijn mooi! Groetjes, Gerrina