woensdag 13 maart 2013

Het begin van een nieuwe plaid

Gisteravond begon ik aan een nieuwe plaid.
Eigenlijk zou ik eerst lynn's kussenhoes af moeten maken of de nieuwe bagageband voor haar koffer maar nee...ik begon toch aan een nieuwe plaid.
Ik had 's middags nl. Al leuke kleurtjes wol bij elkaar gelegd en ik kon ze gewoon niet meer weerstaan. Ik maak de plaid in de linenstitch (linnensteek) en de plaid wordt 120 cm breed en zo'n 150 cm lang. Het patroon verzin ik gaandeweg.

Yesterday I started a new plaid. I had to work on Lynn's pillowcover or on her band for her suitcase but nonono...I just had to start a new plaid.
During the afternoon I collected all those lovely colors and now I just couldn't resist them anymore. 
I make the plaid in the linenstitch, it will be 120 cm wide and approximaly 150 cm. Long. I made the pattern up as I go.







1 opmerking:

Gerrina zei

Knap dat je dat zelf verzint en ziet er mooi uit! Ben benieuwd hoe die over een tijdje geworden is... Show je ´m dan? Groetjes, Gerrina