donderdag 12 september 2013

Nieuwe kleuren catania garen

Gisteren kwamen veel nieuwe kleuren Catania garens binnen, waaronder twee tinten huidskleuren. Alle kleurtjes hebbeb inmiddels een plaatsje in de webwinkel gekregen en zijn ook te verkrijgen in het Huys van Waaren in Sint-Oedenrode, waar ik sinds kort ook een leuk en gezellig hoekje heb ingericht. Vanochtend heb ik even met mijn mobieltje een paar foto's gemaakt maar daar ben ik niet tevreden over. Ik plaats er hier toch twee, wil het jullie zo graag laten zien. In totaal zijn er drie kasten gevuld met leuke artikelen.  De slingers die je op de tweede foto ziet komen binnenkort ook in de webwinkel te staan... Ook staan er al 2 grote en superzachte knuffels op de 'garen'kast maar die ben ik dus vergeten te fotograferen. 

Alle atikelen zijn natuurlijk ook in de webwinkel te vinden en als je in mijn winkelatelier wilt snuffelen (waar ook alle scrap- en stempelspullen zijn en waar ik zelf ook ben om bv. advies  te geven of om gewoon gezellig te kletsen), kun je me altijd mailen of bellen om een afspraak te maken.



www.madebymaly.nl

2 opmerkingen:

Sandra zei

wat een mooie kast met mooie nieuwe kleuren. Heb je de nummers van de nieuwe kleuren want dan kan ik ze misschien gaan bestellen altijd makkelijk om alle kleuren in huis te hebben
Gr sandra

MadeByMaly zei

Hallo Sandra,

Alle kleuren kun je via deze link vinden: http://www.madebymaly.nl/c-1568060/catania-haakgaren/
Daar vind je ook de kleurnummers.