zondag 3 november 2013

Het begin van een babydekentje

De laatste dagen heb ik het druk gehad met haken. Ik ben druk bezig aan een babydekentje, dat binnenkort ook in de webwinkel verkrijgbaar zal zijn. Ik heb de kleuren (zie vorig bericht) toch nog aangepast. Manlief en kids lachen zich soms slap om mij...zal ik deze combinatie maken of toch deze? En dan doe ik  uiteindelijk toch mijn eigen ding...gewoon omdat dat dan bij mij past.

The last few days I mostly spend with crocheting. I'm making a babyblanket which, when its finnished,  will be shown up in my store. In the previous post you'll see a pile of colours I choosed, but I adapted them while I was crocheting the first row of squares. Husband and kids regularry laugh at my doubts, will I make this combination or this one? And eventually I do whats suits me best...


2 opmerkingen:

Marlieke zei

Oh wat ontzettend leuk zeg!

Sandra zei

ik vraag ook altijd een reactie en uiteindelijk beslis ik dan weer anders.
gr sandra