donderdag 28 november 2013

Themafoto's...

Gisteren hadden we weer onze maandelijkse avond op de fotoclub. Hoewel ik daarna altijd wel een dagje nodig heb om bij te komen is het altijd zo gezellig!

We hadden anderhalve week geleden een uitstapje naar Burgers Zoo. Deze foto's heb ik laten zien:






Als thema hadden we deze keer 'Water en Vuur'. Dit is mijn bijdrage, de geijsers in Yellowstone tijdens zonsondergang:






Een aantal deelnemers waren naar Glow in Eindhoven geweest. Ik had deze foto meegenomen die ik tijdens de Dutch Designweek, ook in Eindhoven, had gemaakt. Ik vind nl. dat  ik fotograferen leuk vind op momenten dat ik er echt tijd voor heb en niet omdat je op een bepaald moment aan een thema moet werken. Dan wordt het een 'moeten' in plaats van een 'willen en dat probeer ik tegenwoordig te vermijden. Als ik tijd heb om aan een thema te werken doe ik dat en anders neem ik een kijkje in mijn archief.





1 opmerking:

Gerrina zei

Mooi die 1e foto en die van de DDW! Groetjes, Gerrina