dinsdag 14 januari 2014

Bijna scraptijd...

De laatste tijd heb ik weinig echt gescrapt, op wat kaartjes na. Niet omdat ik geen tijd heb (want die maak ik gewoon), maar omdat ik geen inspiratie had. Maar zojuist was ik mijn winkelmagazijn aan het opruimen en viel mijn oog op de "Made Easy sleeves" **KLIK**, de page protectors waarmee je zulke leuke project life pagina's mee kunt maken.
Nu heb ik zelf geen geduld om een heel jaar een project life boek te maken maar bedacht ik dat ik ze ook kan gebruiken om bv. vakantiepagina's mee te maken.

Ik heb alvast het één en ander klaar gelegd. Aangzien mijn zoon vandaag een studiedag heeft komt er nu niets van scrappen, maar morgenochtend ga ik foto's uitprinten en aan de slag. Ik heb er zin in!

Made Easy Photo Sleeves - We R Memory Keepers * 50033-9 Made Easy Photo Sleeves - We R Memory Keepers * 50037-7 Made Easy Photo Sleeves - We R Memory Keepers * 50036-0 Made Easy Photo Sleeves - We R Memory Keepers * 50039-1 Made Easy Photo Sleeves - We R Memory Keepers * 50064-3  Made Easy Photo Sleeves - We R Memory Keepers * 50034-6


1 opmerking:

femmoltje zei

gaat helemaal goed komen dan..
Als jij eenmaal een idee hebt ;)
Vind het en goed idee.
Ik wil dit jaar eigenlijk wel weer een pl maken..
Maar dan niet digitaal en heb ook nog een hoop van die hoezen liggen.
Dus kan mijn lol op :)